troika d.o.o. 





| Slo | Eng |
 
 
 
GARANCIJA

REKLAMACIJA

 

 
 
Reklamacije
Vračilo izdelka

V primeru, da s kupljenim artiklom iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni, nam ga lahko vrnete v 15 dneh od datuma prevzema. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, uporabljano mora biti v skladu z navodili in zapakirano v originalno embalažo. Kartuša ali toner ne sme biti odprt ali že porabljen. Priložite tudi kopijo računa.

Reklamacija izdelka

Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:

  • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: reklamacije@troika.si ali pokličite 0599 57351, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka

  • V primeru lažne reklamacije izdelka se kupnina za izdelek ne povrne.

  • Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju! Na izdelku niso dovoljene mehanske poškodbe.

  • Izdelek mora biti vrnjen skupaj z originalno embalažo.

  • Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Pošta Slovenije bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.

  • Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije podjetje TROIKA d.o.o.

  • Reklamirani izdelek bo prevzel poštar Pošte Slovenija po naročilu s strani podjetja TROIKA d.o.o.

  • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.

Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo.

 


 
 

Copyright (c) Troika Ltd 2011.